loading...
نرم افزارکاربردی + عکس های عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
کـبـوتـر بازدید : 312 نظرات (0)
دعوا بر سر ارثیه 3 میلیاردی مرتضی پاشایی!
دعوا بر سر ارثیه 3 میلیاردی مرتضی پاشایی!
با یک حساب سرانگشتی، رقمی حدود 3 میلیارد تومان عددی است که در تیراژ 500 هزار نسخه از آلبوم مرتضی پاشایی عاید شرکت صاحب امتیاز خواهد شد.
کشمکش بر سر آلبوم پاشایی
....
دعوا بر سر ارثیه 3 میلیاردی مرتضی پاشایی!
دعوا بر سر ارثیه 3 میلیاردی مرتضی پاشایی!
با یک حساب سرانگشتی، رقمی حدود 3 میلیارد تومان عددی است که در تیراژ 500 هزار نسخه از آلبوم مرتضی پاشایی عاید شرکت صاحب امتیاز خواهد شد.
کشمکش بر سر آلبوم پاشایی
اگر همه چیز مرتب پیش رفته باشد و اتفاق خاصی نیفتاده باشد، بدون شک تا الان که شما در حال مطالعه این مطلب هستید، آخرین آلبوم رسمی «مرتضی پاشایی» به بازار موسیقی کشور آمده و احتمالا سروصداهای زیادی هم در جامعه به وجود آورده است. خواننده ای که زندگی و عمر هنری اش دستخوش اتفاقات و ماجراهای مخـــــــتلفی بود و پس از فوتش این حاشیه ها و اتفاقات هنوز ادامه دارند.
آخرین آلبوم پاشایی در حالی مجوز انتشار گرفت که چند ماه پس از فوت این خواننده، حاشیه های فراوانی حول و حوش آن به وجود آمده بود. حتما شما هم دوست دارید از پشت پرده این اثر آگاه شوید. این گزارش شما را در جریان بسیاری از اتفاقات قرار خواهدداد.
دعوای خانواده مرتضی پاشایی شروع شد
هنوز دو ماه از فوت مرتضی پاشایی نگذشته بود که شیپور جنگ از سوی خانواده پاشایی نواخته شد و آنها در گفت و گویی خبرساز، اعلام کردند که همه قراردادهایی که مرتضی پاشایی با افراد حقیقی و حقوقی داشته، تنها تا زمانی معتبر بوده که او زنده بود و از این پس خانواده این خواننده ، مالک و صاحب امتیاز تمام آثار صوتی و تصویری او است.
انتشار همین صحبت ها با واکنش اطرافیان و دوستان و تهیه کننده های پاشایی رو به رو شد و آنها بدون اینکه پاسخی در رسانه ها به خانواده این خواننده بدهند، به صورت رسمی و قانونی اقدام کردند تا بتوانند ثابت کنند که حقوق مادی و معنوی آخرین آلبوم این خواننده متعلق به آنهاست. «مهدی کرد» تهیه کننده و مدیر برنامه های پاشایی در گفت و گوهایی محترمانه، علنا اعلام کرد که تمام حقوق مادی و معنوی این آلبوم متعلق به اوست و قصد دارد آلبوم آخر پاشایی را رایگان منتشر کند. اظهارنظری که از همان ابتدا واکنش هایی را ایجاد کرد.
«مهرزاد امیرخانی» (ترانه سرای تمام قطعات این آلبوم) نامه ای رسمی و کتبی نوشت و از «علی مرادخانی» خواست که با توجه به اینکه تمام ترانه های آلبوم متعلق به اوست و او هرگز رضایتی برای انتشار این گونه آثار ندارد، «لطفا از انتشار این آلبوم جلوگیری شود.» کشمکش ها ادامه پیدا کرد و درحالی که پیش بینی می شد آلبوم پاشایی در اولین ماه های سال 94 به بازار بیاید، خانواده و اطرافیان و تهیه کننده این خواننده در سوی دیگر، وارد یک پروسه پیچیده قضایی شدند و وساطت بسیاری از چهره های هنری نیز نتوانست این وسط دردی دوا کند.
عدد و رقم ها رو شد
همه چیز مشخص بود. خانواده تمام حقوق مادی آثار را از آن خود می دانـــــــــست. مهــــــــدی کرد بنا به قراردادی رسمی و قانونی تمام حقوق این آلبوم را شش دانگ در اختیار داشت و مهرزاد امیرخانی نیز 20درصد رقم کلی فروش آلبوم را می خواست. این وسط بسیاری از مخاطبان پاشایی، با توجه به فضای احساسی و تراژیکی که پیش از فوت مرتضی در جامعه به وجـــــود آمده بود، بدبین می شدند و هر دو طرف دعوا را محکوم به پول پرستی می کردند. این در حالی بود که تنها چند ماه از فوت این خواننده گذشته بود.
خانواده پاشایی با رقمی حدود 350 میلیون تومان آلبوم را واگذار کرده بودند و به شرکت دیگری که پرداخت این رقم را متقبل شده بود، اطمینان دادند که آلبوم هیچ منع قانونی برای انتشار ندارد اما این اتفاق هرگز رخ نداد و پس از شکایت های علنی مهدی کرد و مهرزاد امیرخانی، آن شرکت عطای انتشار این اثر را به لقایش بخشید و خود را کـــــــنار کشید. حالا نوبت واسطه هایی بود که این وسط «کار چاق کن» شوند و بخواهند طرفین دعوا را سر میز مذاکره بنشانند. 120 میلیون تومان مهدی کرد، 80 میلیون تومان مهرزاد امیرخانی و حدود 300 میلیون هم خانواده پاشایی برای واگذاری اثر می خواستند. باورکردنی نبود که یکی از واسطه های معروف توانست یکی از شرکت های معتبر را راضی به دادن این پول کند و آلبوم با رقمی حدود 500 میلیون تومان واگذار شد.
بازنده ها و برنده ها
مهدی کرد از زمانی که این تفاهم برقرار شده در سکوت کامل به سر می برد و دیگر حرفی درباره انتشار رایگان آلبوم نمی زند. خانواده پاشایی دیگر مصاحبه نمی کنند و انگار نه انگار اتفاقی افتاده و در این بین مخاطــبان پاشـــایی از دنیا بی خبر برای انتشار این آلبوم لحظه شماری می کنند. آلبومی که در بدترین حالت ممکن بالای 500 هزار نسخـــــه در تیراژ اول فروش خواهدداشت و در دو نوع طرح «ولت» (به قیمت 4 هزار تومان) و «دی جی پک» (با قیمت 16 هزار تومان) به فروش خواهدرسید. با یک حساب سرانگشتی، رقمی حدود 3 میلیارد تومان عددی است که در تیراژ 500 هزار نسخه عاید شرکت صاحب امتیاز خواهدشد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما چه مطالبی بیشتر در سایت قرار گیرد؟
شما کدامیک از گزینه های زیر هستید؟
شما از چه طریقی با اينجا آشنا شده اید؟
صلوات خاصه ...

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي اَلاِمامِ التَّقيِّ النَّقيِّ وَ حُجَتِكَ عَلي مَن فَوقَ الاَرضِ و َمَن تَحت الثَّري اَلصِدّيقِ الشَّهيدِ صَلاةً كَثيرَةً تآمَّةً زاكِيَةً مُتَواصِلَةً مِتَواتِرَةً مُتَرادِفَة كَاَفضَلِ ما صَلَّيتَ عَلي اَحَدٍ مِن اوليائِكَ.

آیت الکرسی

بسم الله الرحمن الرحیم.

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُهُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ عِندَهُ إلا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وَ ما خَلفَهُم وَ لا یُحیطونَ بِشَیءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض وَ لا یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها و الله سَمِیعٌ عَلِیمٌ الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُهُمُ الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ

http://kaboutarekhaste.r98.ir

کبوتر منتظر نظرات گرم شماست.

آمار سایت
  • کل مطالب : 1588
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 625
  • آی پی دیروز : 392
  • بازدید امروز : 1,756
  • باردید دیروز : 670
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 5,281
  • بازدید ماه : 8,749
  • بازدید سال : 151,980
  • بازدید کلی : 3,709,693
  • کدهای اختصاصی
    بهترین وبلاگ دانلود فیلم, دانلود با لینک مستقیم ,دانلود سریال با لینک مستقیم ,دانلود رایگان فیلم بدون خرید اکانت, دانلود آهنگ جدید ,فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم و سریال فیلم بدون خرید اکانت ,سریال, دانلود فیلم خارجی, فیلم سینمایی, سایت دانلود, سریال ایرانی ,وبلاگ فیلم جدید, دانلود فيلم با لينک مستقيم, دانلود رایگان سریال ,دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت فیلم و موزیک ,سایت دانلود روز فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم, دانلود فيلم جديد ,دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی , سایت دانلود ,فیلم های جدید ایرانی ,دانلود رایگان, دانلود سریال جدید, دانلود سریال ایرانی ,دانلود رایگان فیلم ایرانی, سایت دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم سینمایی جدید ,سایت دانلود روز, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم, فیلم جدید , دانلود فیلم ایرانی با کیفیت بالا ,دانلود فیلم ایرانی با حجم کم, سایت دانلود فیلم ایرانی , دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم ,دانلود فیلم سینمایی ,دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم ایرانی جدید ,دانلود فیلم جدید, دانلود رایگان فیلم, دانلود فیلم ,دانلود فیلم ایرانی متن تشکر از دوست , اس ام اس تقدیر و قدردانی, جملات پر انرژی و مثبت , سخنان انرژی زا, اس ام اس تبریک عروسی, پیام تبریک سالگرد ازدواج, متن غمگین جدید , متون و نوشته های غم, متن عاشقانه و زیبای کوتاه + تصاویر نوشته دار رمانتیک, مجموعه برترین پیامک های تبریک نوروز ۹۵ – ,۱۳۹۵ اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ,۹۵ اس ام اس تبریک عید نوروز برای همسر, دلنوشته های دلنشین با خدا,اس ام اس و پیامک, احساسی ترین استاتوس ها و اس ام اس های جدید سال ,۹۵ اس ام اس و جملات جدید و زیبای فاصله ودوری سال ,۹۵ اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید